marți, 26 iulie 2011

Cum a fost la Folk You

M-am întors din Vama Veche parcă prea repede şi-mi pare rău.
Am cântat la Folk You în prima seară, după Strada Mare.
Sinceră să fiu, în ziua respectivă plouase şi mă aşteptam să nu fie o vreme tocmai favorabilă. Din fericire a ieşit soarele,iar vântul a fost de treabă  şi n-a exagerat cu  prezenţa lui.M-am simţit extraordinar pe scenă. Am avut mulţi oameni în faţa mea care m-au primit prietenos şi care au cântat şi au rezonat cu mine. Îmi era greu să-mi iau ochii de la mare, care mi-a transmis o stare numai bună deşi cu ceva timp în urmă aş fi putut dormi  şi pe o bancă (:D).Le mulţumesc  mult celor de la FolkBlog şi celor de la FlipFlop că au fost acolo şi că au scris despre mine, toturor care au făcut repede un duş şi au alergat spre plajă să mă vadă şi organizatorilor că m-au invitat. 
Am rămas în public pentru restul serii şi pentru celelalte 3 seri de festival. Mi-a plăcut ce-am văzut pe scenă, în mare parte dar  am rămas cu un gust amar datorită unor  atitudini.Ţin să precizez că, din punctul meu de vedere, fiecare are dreptul să gândească, să se exprime şi că nu poate fi decât îmbucurător că oamenii au Păreri şi gusturi diferite. Păcat că am uitat să fim civilizaţi, păcat că cei pe care îi respectăm nu ne respectă la rândul lor ...Totuşi s-a demonstrat că muzica folk are locul ei în sufletele oamenilor.
Concluzionând, mă bucur că am ajuns la Folk You şi că am văzut atâţia oameni dragi. Sper ca Vama să nu devină un  Costineşti sau o  Mamaie anul viitor, deşi observ că înspre asta înclină.

Vă las o piesă nouă şi câteva poze. Să ne revedem la anul în Vama noastră cea veche, nu cea nouă, la un Folk You al nostru. :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu