vineri, 24 septembrie 2010

Soare în Vânt


Soare în  Vânt răsfirat pe perete…
În camera cu dantele orele curg
Într-o pulbere de lemn cu muguri.
Se duc anii,se duc… într-un amurg.

Pe chitara mea e ploaie de vară
Si-n ochi port o tânară toamnă
Din cand in cand patrunde iarna-n mine
Si cad zapezi ,reflexii si cortine.

Nu ştiu pe care geană sa adorm
Şi de adorm mă tem că e etern.
Mă colorează noaptea ,mă desprinde
Şi numai vântul respiratia îmi simte…

Azi nu mă uit…într-o oglindă 

Azi n-am nici feţe,n-am nici măşti

Am doar o carte pe-o  masă de ceai
Îţi voi citi:dacă mă am,daca mă ai.

Preludiul dintre două pagini
Fără de titlu sau de număr
Dintr-un roman de şemineu
Dintre un « tu » si dintr-un « eu ».

Acord minor peste coperta mea

Şi-atât...în schimb alături un stilou

Cu care imi descrii o soaptă de final
Pentr-un trecut an,într-un singur exemplar.




Claudia Ciobanu  
 24 septembrie 2010





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu