joi, 19 mai 2011

Baladele Dunării

Yeee!! Mâine o să revăd Dunărea. 
20-21 mai : Festivalul Naţional de Folk "Baladele Dunării", Galaţi

Aşa că, în seara asta plec împreună cu Roxana Zăpârţan la Galaţi. O să fie un drum luuung , de o noapte plus jumătate de zi cu tu--tu-ul Cfr. Evenimentul este organizat de Casa de Cultură a Studenţilor, Galaţi. Ediţia a XV-a vine cu o idee nouă şi foarte interesantă, deşi mi-a dat câteva bătăi de cap. Participanţii vor veni cu două clipuri în geantă, pe care publicul iubitor de chităreli acustice le va viziona în timp ce concurentul va cânta. Destul de provocator, aşa-i? No...aceste filmuleţe ar trebui să te descrie. Eu mă gândesc că e mai ok să descrie piesa, să contribuie la atmosfera creată de aceasta.
Abia aştept să văd Galaţi-ul!!! Mi-a plăcut tare mult "Lorelai". În carte e descris oraşul acesta atât de frumos şi (hehe) în aceeaşi perioadă a anului. Mm...sper să găsesc strada cu tei înfloriţi. 


Dacă vă nimeriţi în Galaţi sau sunteţi din Galaţi, veniţi să ne vedeţi.
:)

2 comentarii:

  1. ..:)..te-am vazut ..esti minunata..joc de fluturi e preferatul..strada de care vorbesti e domneasca..unde s-a desfasurat festivalul..cartile ne imprima anumite locuri..prin priceperea talentatului autor..
    Anca

    RăspundețiȘtergere