sâmbătă, 9 iulie 2011

Cântăm la Folk You

Bună dimineaţa!
Vreau să vă spun că sunt foarte entuziasmată de vreo săptămână încoace. Am aflat că  voi cânta la Folk You  :D.
N-am reuşit să ajung decât o singură dată: acum 2 ani. Atmosfera care se creează pe plaja din Vama Veche în cadrul acestui festival, nu poate fi descrisă în cuvinte (totuşi): M-am simţit extraordinar: oameni cu suflet tânăr, mareeeee...nisip, muzica folk pe care o ascultam de mică, de pe casete, şi muzica folk nouă care m-a surprins şi pe care am ascultat-o începând de atunci. Acela a fost un punct culminant  în care m-am hotărât să cânt muzică folk :D. Anul trecut am avut admiterea şi n-am fost prezentă, în schimb urmăream pe internet în fiecare noapte. Şi de aceea mă duceam la  probele de admitere cu cearcăne. Mi-a purtat noroc să ştiţi.
Vama Veche se tot schimbă de la an la an şi sincer...nu înbucurător. Totuşi, rămâne acest festival de folk şi sper să nu se schimbe prea mult...Lăsa-ţi-ne să fim noi, 4 zile, într-o vamă cu muzică şi cu oameni frumoşi!
Festivalul "Florian Pittiş" este susţinut de "Mişcarea de rezistenţă" iniţiată de Jurnalul Naţional.
Se desfăşoară în perioada 21-24 iulie, dincolo de orice Vamă, în Vama Veche şi are următorul program:

Joi 21 iulie:  Strada Mare,  Claudia Ciobanu, Magda Puskaş, Basorelief, Adrian Sărmăşan& Laci Kovacs, Jimi Laco, Zoia Alecu, Tudor Gheorghe, Mircea Vintilă&Brambura, Florin Chilian, Zdob şi Zdub.

Vineri 22 iulie, ora 19:00: FolkFrate, Bogdan Grosu, Cristi Dumitraşcu, Adrian Berinde, Maria Gheorghiu, Emeric Set, Taxi, Vasile Şeicaru, Guess Who,  Holograf.

Sâmbătă 23 iulie, ora 19:00: Proiectul Tivodar, Jazzpospolitas, Fox Studis, Dinu Olăraşu, Alina Manole, Poesis, Marius Mihalache şi Irina Sîrbu, Nicu Alifantis&ZAN, Mircea Baniciu, Puya.

Duminică 24 iulie, ora 19:00: Mirona Pascu, Ducu Hotima, Andrei Păunescu şi Trupa Totuşi, Maya, Ţapinarii, Celelalte Cuvinte,  Ducu Bertzi & Mihai Neniţă,  Vama.

Ne vedem în Vamă!!! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu