joi, 7 iulie 2011

Concert printre Castani

Hallloo!
He...a venit vacanţa.  Am avut o sesiune interesantă şi n-am mai avut timp să postez mare lucru. 
Am venit acasă. De fapt, la prima casă, în Paşcani.Şi m-am gândit eu aşa, într-o zi în care nu-mi găseam locul, să fac un concert. Pentru că, toţi prietenii mei sunt atât de ocupaţi încât nu pot să-i adun la un loc. Un concert, o modalitate perfectă.
M-am gândit să-l iau şi pe tata în joc, Cristian Ciobanu, care are câţiva ani, mai mulţi decât mine :D, de când cântă la chitară şi îi e dor de chitărit. Ne-am gândit noi că-i musai să facem gaşcă mare. Şi i-am găsit puşi pe chef şi pe Adrian Beznă şi pe Cătălin Ungureanu, tot moldoveni de-ai noştri, prieteni dragi, care chităresc şi folk-ăiesc de multă vreme şi care îmi sunt un model.


Prin urmare, vă aşteptăm vineri, pe 15 iulie, în Pub La Castani, de pe la ora 20.00 , să ne  întâlnim, să ne revedem, să cântăm împreună. 
I'm home!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu