vineri, 26 august 2011

Retrospectiva verii

Bună dimineaţa!
Mi-era tare dor să scriu în blog, aşa că m-am gândit să vă  povestesc ce  am făcut vara asta.
După Folk You am plecat în Tabăra de Folk de la Calafat. Din păcate n-am putut să stau decât 4 zile din 7,dar a fost suficient pentru a-mi contura o părere. E genială ideea acestei tabere, pentru că te simţi altfel când te întâlneşti cu o grămadă de prieteni de peste tot din ţară şi nu concurezi cu ei. Am cântat, am ascultat muzică bună, am povestit şi-am râs cu lacrimi. Locul e foarte bine ales. E foarte relaxant să te trezeşti dimineaţa şi să vezi Dunărea de pe geam :D. Pe lângă noi, debutanţii, au fost cantautori consacraţi şi oameni de folk de la care am avut fiecare câte ceva de învăţat. Contează enorm o părere "avizată". Am refăcut imnul de anul trecut, compus de Alexandra Sidor. Lucrând împreună ne-am format ca un grup, ne-am unit, ne-am împrietenit. Recitalurile şi organizarea au fost de nota 10.
Apoi am plecat la Tg. Jiu, la Festivalul Poarta Sărutului, un festival care mi-e foarte drag, pentru că a fost primul festival la care am participat, în 2010. Am obţinut Premiul Radio România Actualităţi. Trofeul a fost câştigat de Ionuţ Mangu. Mai multe detalii despre festival şi despre premii găsiţi pe Folkblog şi Foreverfolk .
Săptămâna viitoare dau o fugă la Facebook Family Folk Festival ce va avea loc la Râşnov (Braşov), între 2 şi 4 septembrie.
Cam atât pe vara asta deocamdată...
O zi bună! :)










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu