miercuri, 2 martie 2011

Program de început de primăvară

În sfârşit a ieşit soarele! Am avut un 1 martie superb. O zi călduroasă şi un concert la fel. Aseară, în Stripes, au venit mulţi prieteni şi ţin să le mulţumesc că mi-au făcut o seară aşa cum nu mă aşteptam..O cameră micuţă, dar de prieteni plină, ce-aveau şi foc în suflet şi-n ochi aveau lumină. 


În seara asta de miercuri, veniţi să-i vedeţi pe Filip Dan Robert, pe Sorana Trif şi pe Andreea Neicu, concurenţii de săptămâna asta la "Pilula de Folk", în Le General.


Joi, 3 martie, vă aşteptăm în Irish Pub la o ediţie de "Folk Fără Fum". De la ora 21.00 vă întâlniţi cu Ioan OnisorFlorin ToloargaAlexandra SidorIonut Mangu,Mirona PascuClaudia CiobanuRoxana ZapartanPuiu CazanAdriana Andreica, Oana Ranga si  Magda Puskas. Lăsaţi-vă ţigările în buzunar de data aceasta. :)


Vineri, 4 martie, de la 20.00 fix (testăm punctualitatea)  mă găsiţi alături de Mirona Pascu în Ceainăria La Port (aproape de scumpa mea Academie de Muzică) , la invitaţia lui Ionuţ Mangu, la a doua ediţie de "Folk în Port".


Sâmbătă mă duc să-l ascult pe Dinu Olăraşu tot în La Port. Îşi lansează cartea "Vamă".


Vă doresc o primăvară însorită!
Ne vedem!











Să ne amintim de Florian Pittiş şi de Visul său de primăvară.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu