marți, 1 martie 2011

Cum stă treaba cu premiul de popularitate

Am participat la un festival lung, aşa de lung că a ţinut vreo 4 luni şi a scos folk-oşii din case când o fost zăpada mai mare şi mai pufoasă, i-a urcat în maşină sau în tren şi nu i-a lăsat decât în Fierărie, în Suceava şi în La Bomba din Gura Humorului. Şi când i-a lasat i-o pus pe cântat.
Nu putea ieşi decât o Bombă din Fier, adică ceva foarte fain, două concerte de care îmi amintesc cu drag, alături de Ionuţ Mangu şi Ioan Onişor care au binevoit să mă suporte vreo 4 zile , o ocazie bună de a ne face prieteni noi (foarte inventivi, prieteni care desenează extraordinar, prieteni care fac salate de ţelină delicioase sau care ştiu să-şi poarte căciuliţa de Moş Craciun cum se cuvine). L-am cunoscut şi pe Gâlmă, un tip înalt, chipeş, ca din basme, cu mustaţa spicul grâului şi ochii spuma laptelui (nu prea era aşa ..nu?), adică un popândău de pluş tare simpatic, cu botul lung, ce se ţinea ba de stativul de microfon, ba de vreo sticlă de bere. 
După ce au trecut toţi cei 12 concurenţi pe-acolo (sper că va sta şi ninsoarea de-acum, că de...) s-a iniţiat un concurs de popularitate pe www.foreverfolk.com , pe bază de voturi, deci de click-uri.
Sunt printre cele 24 de filmuleţe şi două cu mine, pe care aţi putea să le vizionaţi şi v-aş ruga să mă votaţi dacă vă place. În primul rând vreau să văd câtă lume mă ascultă şi câtă lume mă susţine.


Link-ul ce vă teleportează direct pe pagina cu pricina:  http://www.foreverfolk.com/2011/02/26/voteaza-premiul-de-popularitate-al-festivalului-folklung.html


Toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu