vineri, 25 februarie 2011

Concert de început de primăvară

Atât de tare a nins azi-noapte... .Când mi-am deschis ferestrele mi-a intrat zăpada în bucătărie. Încă, în curând,  Zeul iernii ar trebui s-o lase pe D-şoara Primăvară să vină pe la noi, mai ales că se apropie luna martie.
Aşa că, în prima zi a lunii, pe 1 martie, m-am hotărât împreună cu Mirona Pascu, să-i cântăm. Poate, poate se hotărăşte să-şi strângă ţurţurii de gheaţă şi să plece să doarmă vreme de un an, poate-i lasă pe sărmanii ghiocei să respire :). 
Vă invităm în Stripes Caffe, pe Marinescu nr.26, să chemaţi primăvara împreună cu noi, de pe la ora 20.00. Concertul acesta este cadoul nostru de Mărţişor. 
Spaţiul este destul de restrâns, aşa că nu uitaţi să vă faceţi rezervări la nr.de tel. 0747077063



Vă las să ascultaţi "Joc de fluturi" de pe 5 feb. din Stripes.


Poate primăvara asta se hotărăsc fluturii să-mi spună ce simt atunci când se îndrăgostesc.:)
Până atunci vă aştept la concert!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu