duminică, 6 februarie 2011

Am cântat în "Dungi"

Aseară am cântat alături de Mirona în "Stripes"...şi vă comunic următoarele:
* Stripes-ul e o cafenea drăguţă, destul de mică, dar de bun gust...
* Dacă sunt  cu Mirona, apoi mă simt bine oriunde am fi
* Am fost printre prieteni şi m-am simţit în largul meu
* Mirona o să-mi găsească în curând un nou pseudonim (aşa nu se mai poate, noh! )
* Mi-am cântat două piese noi şi au plăcut
* Am descoperit un cocktail nou, îi zice Bull Frog :D
* "Totul trece", din spusele lui Liviu :)...şi eu cred asta..şi mă bucur că îmi e confirmată
* Următorul concert o să fie Claudia Ciobanu, invitat Mirona Pascu :))

Din categoria After Concert:
* Funky e foarte fain!
* O să beau mai des Pina Colada
* Ştiu când şi în ce stare să cânt VST de la Vama Veche ca să-mi iasă impecabil
* O să anunţ taximetristul înainte să-mi pun chitara în port-bagaj, ca nu cumva să se sperie..

A  fost şi FolkBlog-ul aseară, Cantafabule ne-a filmat...de la mine aveţi următoarele piese de ascultat şi de studiat:







"Joc de fluturi", "Un singur cuvânt" şi "Orizont fără el", sunt bebeluşe pe youtube.
"Orizont fără el" a fost la prima audiţie, aştept părerile voastre despre.
Şi despre celelalte, bineînteles.
Mulţumesc tare mult, Cantafabule.
Vizitaţi WWW.MIRONEASCA.COM  :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu