miercuri, 9 februarie 2011

Chestiuni a la mercredi

Vă recomand un film : "Eat. Pray.Love."
Va povestesc:
Luni am fost la concertul lui Liviu Bocănială şi m-a surprins şi el şi Cornel Tăut. Au creat o atmosferă tare plăcută, au fost, am fost, de fapt,  înconjuraţi de prieteni şi "Let it rain "şi "Jacob song" m-au dat pe spate. Am avut ocazia astfel să văd un  concert în Diesel şi să cânt acolo pentru prima oară. Am venit cu "Orizont fara el" şi "N-ai ştiut", două piese noi, care data viitoare o să-mi iasă mai bine.Am avut o seară de luni foarte faină.
Aseară am fost la Diana şi am cunoscut-o pe pisica ei, Noxi, cu care într-un final m-am împrietenit şi care e o scumpă, ca şi stăpâna.
Va amintesc: În seara asta e Pilula de Folk în Le General.
                    Vineri seară  o susţin pe Georgiana Iftimie şi-o să vin să vă cânt în Irish Pub, alături de Magda Puşcaş, Ionuţ Mangu, Ioan Onişor şi  Liviu Bocănială.Să veniţi, fiindcă e ziua ei şi dă o mega-party, vă distraţi şi o susţineţi să-şi ia un Nikon, alături de noi.
                    Sambătă seară, veniţi în Gambrinus la Concert Maya.

Şi nu în ultimul rând vă urez o săptămână frumoasă.
Pregătesc surprize!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu