joi, 21 octombrie 2010

Cum a fost duminică in Dublin...

Şi mi-am luat trenuleţul  meu drag şi m-am dus în Târgu Ieşilor să-mi incânt vechii prieteni.Problema e ca majoritatea n-au venit ,dar nu-i bai,mi-am făcut alţii noi :)).Multumesc toturor care au avut plăcerea să vină să ne vadă şi să ne asculte.Pentru mine a fost o seară foarte reuşită.În felul ăsta am inaugurat oficial proiectul nostru Acoustic Show cu care vrem să venim în cât mai multe oraşele.Şi ca să vă plictisesc puţin menţionez iar că e format din mine (:D),Ciprian Cotruţă şi Trupa Icarus.
Revenind la oile noastre,mi s-a părut tare simpatic Dublin Pub-ul şi publicul a fost foarte fain.Ţin să precizez că a fost într-adevăr o atmosferă de concert ,de  spectacol,nu de crâşmă în care a venit lumea să bea şi să înjure cum se întâmplă des în mirobolanta noastră Românie.Bilă albă pentru asta.A fost alături de noi şi Ioana Mardare şi ne-a completat pe ici pe colo.Îi mulţumesc şi o pup.:)Îi mulţumesc şi tatălui meu,Cristian Ciobanu,pentru sonorizare şi Andreei Creţu pentru poze,din care vă şi pun câteva :









Acestea fiind spuse,deşi ar mai fi încă multe,vă aşteptam la următorul concert,pe 29 octombrie,la Castelul Medieval,tot in bătrâna Moldovă,in IaşiCity.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu