vineri, 22 octombrie 2010

Efectul pilulei de folk...

Miercuri seară am fost cu mic cu mare la Clinica Le General,unde,atenţie,se dau medicamente compensate.Şi nu orice fel de medicamente.În fiecare miercuri Doctor Mangu vine cu muzică folk comprimată.Sper să fie de-acum înainte cel puţin cum a fost aseara.Ne-am adunat tare ,tare mulţi şi am simţit că într-adevăr "ai nevoie de-o mână de prieteni" ca să fii fericit.Am cântat pentru ei şi cu ei şi nu m-am dus azi dimineaţă la curs,prin urmare.:D Şi-au fost următoarele pilule (tobe,trâmbiţe,clopoţei):Ionuţ Mangu şi Ioan Onişor,Mirona Pascu (vizitaţi www.mironeasca.com ),Roxana Zăpârţan,Horaţiu Roman,Alexandra Sidor şi pilule-surpriză: Mishu Călian,Roland Kiss,Tudor Bădescu.
Şi mi-am permis să fur nişte poze :








Miercurea viitoare o nouă doză...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu