joi, 6 martie 2014

De 8 martie

        Hei, hei, hei! A venit luna martie! În sfârşit, ca un ursuleţ, ies şi eu de la hibernat. Nu ştiu ce-i cu iarna asta afurisită, dar mă face să vreau să stau în casă şi să mă uit la seriale. Cum vine primăvara parcă prind viaţă. Şi nu vine oricum. Noi, românii, avem un mod extraordinar de a o sărbători.
       Mărţişoare, ghiocei, zambiluţe şi urări de bine. Cred că 1 martie şi 8 martie sunt două din puţinele zile în care sărbătorim tradiţional. Asta mă încântă foarte tare. Bineînţeles că sunt nişte sărbători comerciale (nu ne simţim bine dacă nu cheltuim o căruţă de bani pe chilipiruri de prost gust), dar totuşi nu zic nu la o sforiţă alb-roşie.
      Plus că martie e ziua femeii, ziua mamii. Îmi amintesc cu drag că atunci când eram mică desenam felicitări pentru mama. Cu siguranţă erau mult mai apreciate decât un mărţişor de argint cumpărat din Cora. Ideea generală e că ne-am pierdut în lucruri scumpe şi de nimic. Cu ocazia acestei perioade, recunoaştem încă o dată că banii pun preţ pe noi, nu noi pe bani. Ar trebui să ne ataşăm de oameni, nu de obiecte, pentru că un televizor cu plasmă nu îţi dă mâna să te ridici, nu îi pasă ce faci sau cum te simţi şi nu te sună să verifice dacă ai mâncat ceva azi. Iar dacă preţuim obiecte, atunci să aibă valoare sentimentală, să fie legate direct de cineva drag.
     Va fi 8 martie, iar eu nu voi putea să-mi strâng mama în braţe şi să-i mulţumesc că m-a crescut, că m-a iertat şi că mă iubeşte, pentru că e departe de mine. În schimb, voi putea să cânt pentru voi, pe 7 martie, la Casa Tauffer şi pe 8 martie la Zorki Photo Cafe. Vă aştept să sărbătorim prin muzică.
      Cam atât pe săptămâna asta. Iubiţi-vă femeile, pentru că plâng mult şi au nevoie de pupici ca să-şi revină. :)

P.S. Am reuşit să filmăm câte ceva. Vă las o bucată aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu