sâmbătă, 25 decembrie 2010

De Crăciun...

Astăzi sărbătorim Crăciunul...adică: Naşterea Mântuitorului, venirea lui Moş Crăciun. Pe lângă cele două viziuni generale, mai există câteva. Pentru unii Crăciunul înseamnă familie, brad, colinde, pentru mulţi alţii înseamnă amintiri şi dorinţa unuei zile mai bune. 
Ne bucurăm cu toţii la un loc. Spiritul Crăciunului îşi face loc în sufletele celor care ştiu să-l preţuiească. Nici un Crăciun nu e la fel, dar e un  prag în an şi în viaţă, şi cred că trebuie să-i zâmbim indiferent dacă e ceea ce  ne-am dorit sau nu.
Bănuiesc că n-am fost şi nu prea sunt cuminte de când mă ştiu. dar moşul a fost de treabă şi anul acesta şi m-a făcut să mă simt din nou copil. Am făcut un om de zăpadă şi  am primit o jucărie de pluş :D ,dar am avut câteva surprize care mi-au amintit că am crescut totuşi...

Am un cadou de Crăciun pentru toţi, care ajunge şi foarte repede la voi.
E vorba de un cântec de iarnă şi dragoste. Cred că cele două merg bine mână în mână.

Se numeşte "Stele de oglindă".

Apropo...Clujul e fascinant iarna!
Vă doresc Sărbători Fericite, vă mulţumesc pentru gânduri bune şi vă îmbrăţişez...
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu