vineri, 17 decembrie 2010

www Party

Aseară am cântat cu Maya în Gambrinus Live Stage la www Party şi vreau să strig în gura mare că mi-a plăcut la nebunie! Un pub plin de oameni, şi de fum ce-i drept (încă mă mai dor ochii), o atmosferă blog-eristă, elemente faine de ecleraj :D, tot ce trebe. Ar fi completat mult o susţinere şi o dezinhibare mai largă a publicului, dar, pe scenă a existat suficientă energie încât să-mi ajungă  să mă simt în largul meu. Aseară au mai fost pe scenă Mirona Pascu (ştiţi voi... vizitaţi www.mironeasca.com), Ovidiu Sîrb, Nicu Bendea.
Ţin să menţionez că Mishu Călian, Tudor Bădescu, Roland Kiss şi Sorin Zamfir sunt nişte colegi de nota 20 şi le mulţumesc pentru răbdarea pe care o au cu mine :P. 
Nu închei înainte de a-i ura lui Ionuţ Mangu "La mulţi ani". Ieri a mai întinerit cu un an. Să ne trăiască!Vizitaţi noul lui site :  www.ionutmangu.ro
Am furat nişte fotografii de pe ici pe colo.
Pentru unele dintre ele îi mulţumesc Biancăi Oltean, prezentă mereu cu aparatul pe la concertele Maya şi Trupa De Acoperire(Da,da..e roşcata aceea focoasă.:)
Şi pentru celelalte lui Fabian Gabor.










Să aveţi o zi faină. 
P.S. Deseară, concert Ionuţ Mangu şi Ioan Onişor în Puzzle, pe la 21.00 din câte ştiu eu...:D
Ne vedem acolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu