luni, 15 noiembrie 2010

Cântăreli ; FolkLung

Hey!Hey!
M-am întors în Cluj :) .Am avut vineri un concert cu Ciprian Cotruţă şi Florin Monu la Fierărie,în Suceava şi sâmbătă am cântat la mine în oraş în concertul Magdei Puşcaş şi al lui  Ioan Onişor. În primul rând simt nevoia să-mi spun impresiile. Fierăria a avut parfumul întoarcerii la casa bunicilor. O atmosferă caldă, lumânări, multă lume. A fost ciudată starea mea în seara respectivă. Ce a fost bine e că mi-am amintit de copilărie. Mi-e dor de iernile cu bunicii şi a fost  interesant să regăsesc acea senzaţie la Fierărie, la concert. Florin face o pantomima foarte tare, aşa că am şi râs în acea seară. O să-mi fie dor.Oameni buni şi dragi. La Castani am fost de-a binelea acasă. S-au citit poezii, Magda şi Ioan au cântat extraordinar, totul bine.
Astăzi am aflat că datorită voturilor voastre, particip la FolkLung. Aşa că, undeva prin luna februarie, când sper să şi ningă frumos, o să am un concert La Fierărie (Suceava) şi unul La Bomba (Gura Humorului). Vă mulţumesc tuturor :).
Îi felicit pe ceilalţi concurenţi. Multe piese mi-au plăcut şi mulţi dintre ei îmi sunt buni prieteni. As vrea să ne respectăm unii pe ceilalţi chiar dacă suntem într-o competiţie. Eu una văd totul ca o experienţă foarte faină.
Despre cine şi cum a mai fost acceptat în cadrul festivalului puteţi citi pe ForeverFolk .
Cam atât deocamdată.

Vă las o piesă nouă de ascultat : http://www.youtube.com/watch?v=vVzNYvt3dGY  .
Piesă pe care am grăbit-o din păcate, dar sper să am o variantă mai bună în curând. Mulţumesc cantafabule!
Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu