marți, 9 noiembrie 2010

Festivale ...festivale..

E 2 noaptea.Abia acum am ajuns acasă de la Brăila.Sunt frântă ,da-s la fel şi dacă mai stau o oră..aşa că...
Zilele trecute,joi şi vineri,am participat la "Invitaţie La Castel",în Cluj.Mi s-a părut un festival foarte fain,relaxant,în primul rând pentru că a fost în oraş.M-am făcut cu un trofeu pe care "o să-l şterg de praf un an" ,după cum a spus Andreea,cu o chitară roşcată :)) ,un week-end în Budapesta şi o experienţă foarte frumoasă.O să fac o criză.Mă disperă laptop-ul ăsta.Mai nou mi-am pierdut răbdarea(cred şi eu).După cum spuneam,o fost tare.Îs mândră de Roxana,care a luat locul 2.La anul să-şi pregătească puful de şters.
În noaptea aceea am plecat la Brăila.Şi-a fost un drum foarte fain.Am ajuns cu întârziere bineînţeles şi m-am grăbit extraordinar să ajung la timp,fără să dau prea multă importanţă cearcănelor neacoperite.:D
Am întâlnit multă lume dragă mie,mulţi prieteni şi concurenţi foarte buni.Am stat cu Mironeasca în camera :) şi-o fost supeeer  funny!!!Se pare că n-am luat nici un premiu,dar nici nu mă aşteptam să iau.Au fost de toate:distracţie,prieteni,mici răutăţi,dezamăgiri,oameni noi,oameni vechi,oameni şi mai puţin oameni,flori lăsate în camera de hotel,o oiţă pe care am uitat-o tot în camera de hotel(am suferit :(,tre să-i compun o piesă),au mai fost licori :)),o nuntă în timp ce ne luam cina de după concurs :D,mult cântec,viori,chitări,naiuri şi multă cafea.
Am plecat azi dimineaţă la 10,cu Mirona,şi am ajuns la 1 noaptea.Am avut o zi chiar interesantă,aş putea spune...
Vă pun nişte poze de la "Invitaţie la Castel",de la Brăila nu am încă.


Le găsiţi pe toate pe www.folkblog.ro ,cărora le mulţumesc mult.
Aa...şi sunt şi filmuleţe pe  iutubeeheeheee.
Şi-atât.Restul e iluzie ;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu