marți, 30 noiembrie 2010

Prescriere pentru 1 Decembrie

În primul rând "La mulţi ani" tuturor Andreilor şi Andreielor. Interesantă ziua aceasta de 30 noiembrie, din mai multe motive. Iată câteva: Sf.Andrei (tragerea de urechi a celor ce poarta acest nume, băute, cadouri + visele pe care le-am avut în noaptea precedentă, noi fetele, care vrând, nevrând se sperie după noapte asta, se amuză sau iau de bună toată treaba şi se apucă să-l agaţe pe cel visat...mai aiurea e daca e proful de mate din eroare a subconştientului..sau mai sunt cazuri în care le spun prietenelor "-Dragă, l-am visat pe cutărescu. Am simţit eu că ne leagă ceva"...aviz să nu vă apropiaţi de el că de mult mă învârt în jurul lui :)) ...da, da, tare comică faza asta şi tare aş mai râde pe aceasta temă), şi a doua parte importantă e faptul că mâine e 1 decembrie şi asta aduce cu sine foarte multe în fiecare an.
Aşa că îl iau pe domnu 1 Decembrie de braţ şi vorbesc cu el într-un paragraf separat.O, da, începe iarna şi începem să simţim şi noi,  pământenii,  acestă schimbare în raport cu temperatura şi cu mass-mediatizarea Crăciunului.Începe ultima lună din an şi ne dăm seama  că a fugit timpul cu ski-urile şi că imediat se duce şi 2010. Toate astea ne vor trece sau nu prin minte mâine. Cert e că ne vom aminti  că e Ziua României. O să spuneţi: "da, da, o să sărbătoresc nenorocul de a mă fi născut în această ţară". Nu e chiar aşa. În ultimele zile, o data cu plimbarea mea prin Budapesta, am învăţat să-mi preţuiesc ţara, fiindu-mi tare dor de ea. Gândiţi-vă că am fost plecată doar 4 zile, în comparaţie cu mulţi români plecaţi de ani în afară.Şi, nu putem spune că nu avem o ţară frumoasă, cu oameni frumoşi şi deştepţi. Păcat că ne conduc oameni urâţi şi proşti. Dacă s-ar înlătura câteva neghine (destul de multe) am privi ţara în care trăim cu alţi ochi.Ar mai fi multe de spus, dar, pentru cei cărora le face plăcere, arunc o invitaţie pe mâine seară, la Pilula de folk, alături de Ionuţ Mangu, Roxana Zăpârţan şi Claudiu Aftimescu, în Le General (Eroilor., nr.18.,Cluj-Napoca), la cântat şi povestit.Vă aşteptăm cu drag!


That's all FOLKs!!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu