vineri, 19 noiembrie 2010

"Dar ochii mi-au rămas de copil..."

Vă salut!
Mănânc pufarini. Vă trimit  câţiva şi vouă. Sunt dulci şi-mi amintesc de copilărie. Cred că tuturor ne amintesc pufarinii de copilărie. Ieri mi-a fost dor de toţi cei pe care i-am cunoscut şi care mi-au oferit un zâmbet. I-aş păstra pe toţi în viaţa mea şi i-aş teleporta la mine din când ăn când. Aşa aş avea casa plină, plină de ochi de culori diferite, plină de mâini aspre sau catifelate, cu degete subţiri sau groase, cu frunţi late sau înguste, cu buze cafenii, roşiatice, rozii .Cât de interesante sunt mâinile oamenilor şi cât de mult arată despre ei. După cum spuneam, aş avea casa plină de viaţă. Dar timpul ne poartă departe, ne separă, ne îmbătrâneşte, ne schimbă. Drept e că tot el alină mările, opreşte furtunile din noi o dată cu trecerea lui, aşează pe răni comprese de mătăsuri de amintire. Nu-mi mai amintesc atât de multe amănunte din copilăria mea şi deplâng asta şi mi-e teamă că aşa o să uit şi ceea ce trăiesc acum. Uitarea ne face să trăim mai departe după ce am trăit.Ne spunem des...Aş vrea să uit...Păcat.Eu n-aş vrea să uit.Mi-e de ajuns sa pierd emoţia ca să încapă una nouă. Mi-e dor de copilărie, mi-e dor de multe...şi dorul are o durere fermecătoare, de care eşti mândru că o ai, fiindcă simţi că ai avut ceva extraordinar...
Copilăria este într-adevăr pe corzile chitării lui Marius Baţu şi a lui Eugen Baboi.Poesis. Mai poetic de-atât nu se mai poate. Emoţia dorului am simţit-o datorită lor, aseară, în Irish Music Pub, la Joia De Folk Sub Felinare. Muzică divină. Nu ştiu ce-aş putea spune mai mult. Un recital extraordinar.
Am avut bucuria să deschid seara, alături de Ionuţ Mangu .Am cântat o piesă mai nouă: Joc de fluturi, care vorbeşte despre copilărie, e jucăuşă şi simplă. Mă bucur tare că a plăcut. Refrenul ei poartă o întrebare: Ce simt fluturii atunci când se îndrăgostesc? Vă provoc să găsiţi un răspuns la această întrebare şi să-l lăsaţi la comentarii. Poate reuşesc să compun o piesă răspuns .:)
Aseară au mai cântat Roxana Zăpârţan şi Claudiu Aftimescu, colegii mei de la Pilula de folk :).Roxana ne-a făcut o "Mărturisire sensibilă" şi Claudiu ne-a înveselit.
Au fost alături de noi echipa de la FolkBlog şi echipa de la FlipFlop,cărora le mulţumesc.Mi-am permis, din nou să împrumut nişte poze :D







Vă recomand "Doar ochii" de la Poesis.
http://www.youtube.com/watch?v=wQyfUJJWQTU

Să nu cumva să uit...Mâine seară e concert Maya şi Stereofeelings în Le General de pe la 21:00.Ne vedem acolo!
Să-mi răspundeţi la întrebare până una, alta.
Acum, mă întorc la pufarinii mei şi vă zâmbesc...

Un comentariu:

  1. simt ca plutesc fara sa mai dea din aripi :) (raspunsul e dat de un prieten : Mihai Butu)

    RăspundețiȘtergere