luni, 22 noiembrie 2010

Cu trupa Maya în "Le General"

Sâmbătă, în " Le General", am avut plăcerea să cânt alături de Trupa Maya,  având statutul de backing-vocal.

Se pare  că " Le General " a devenit a doua , mai bine zis a treia mea casă. Tocmai de aceea s-a creeat o atmosferă familiară. Public numeros, o grămadă de prieteni, oameni noi interesanţi...foarte tare, frate! :D
Sinceră să fiu îmi şi place tare mult muzica lor şi mă regăsesc în ea. Mishu, Roli, Sorin, Tudor, nişte oameni super faini, care se dedică enorm trupei şi  cu care mi-e drag să lucrez.
După noi, au urmat Stereofeelings care au mişcat bine publicul din ambele puncte de vedere.Îi salut şi îi felicit.

În câteva cuvinte, o experienţă şi o colaborare  frumoasă.
Le mulţumesc fetelor de la FlipFlop că au venit cu aparatul şi cu geana pe noi  :).
Câteva poze:




Toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu