sâmbătă, 13 noiembrie 2010

În memoriam Adrian Păunescu

Adrian Păunescu a fost şi este pentru mine un mare poet,  căruia îi datorez superbele poezii pe care mi le citea mama când eram mica şi cântecele folk pe care mi le cânta tata. Acum îi datorez şi ceea ce cânt eu. A fost un om complet din punct de vedere artistic. A creat o legătură între oameni, i-a învăţat să lupte pentru visele lor. Lăsăm la o parte alte aspecte cu care sunt şi nu sunt de acord. E o poveste care n-are de-a face cu arta ,aşa că nu mă interesează.
Miercuri, la Pilula de Folk, l-am comemorat pe Adrian Păunescu. A fost foarte multă lume, s-a cântat, s-a recitat. Ionuţ Mangu, Claudiu Aftimescu, Mirona Pascu,Mara, Roxana Zăpârţan, Mishu Călian, Emeric Imre, Ioan Onişor au cântat în acea seară în care s-a încercat şi de multe ori s-a reuşit (:D) o atmosferă caldă, boemă, păunesciană. Am cântat piese pe versurile poetului, piese proprii şi piese care ni s-au părut potrivite.
M-am bucurat mult de prezenţa lui Emeric Imre , care mi-a transmis o emoţie profundă chiar inainte de a intra pe aşa numita scenă. De data aceasta n-am mai cântat singură, am cântat alături de Mishu Călian, căruia îi mulţumesc şi îl felicit pentru abordarea "chităricească" foarte inspirată şi complexă.
Altături de noi a fost echipa Flip-Flop de la care am  furăcit  nişte poze :









"Să-ţi spun că încă nu-i târziu.
Ruina e departe,
Iar eu cu inima te ştiu
Pe viaţă şi pe moarte.

Aş sta aici, pe-acest prundiş

Pe care-mi este bine,
Ca vremii, pus hotar pieziş,
Să-mbătrânesc de tine.

Să-mi sugă oasele-n pământ

De parcă oase-aş plânge,
Să fiu doar calcar şi cuvânt
Şi-un ultim strop de sânge."



("Poetul" - Adrian Păunescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu